LoooX introduceert nagenoeg volledig nieuw programma...

LoooX introduceert nagenoeg volledig nieuw programma...

Crisis, wat nou crisis! Doorgaan en blijven innoveren dat is het motto van LoooX b.v.. Tijdens een ‘open huis’ show die uiteindelijk bijna drie weken heeft geduurd presenteerde LoooX het kompleet vernieuwde programma aan de groothandel, detailhandel, inkoopgroepen en pers van Nederland.

Looox    

In 2008 introduceerde Looox haar eerste programma. Nu twee jaar later staat er een kompleet vernieuwd assortiment. Het volledige meubelscala is aangepakt en op kleur geselecteerd. Wastafels van porselein in verschillende lengtes. De douchewanden zijn qua modellen uitgedund en er zijn diverse series toegevoegd. De spiegels zijn drastisch uitgebreid vanwege het grote succes met de eerste serie. De accessoires zijn aangevuld met een aantal leuke hebbedingetjes.

Kortom,...LoooX moet je eigenlijk gewoon hebben. Waarom? Nou ‘heel eenvoudig’...aldus Remco Muiderman en Jørgen van Doorn. Bijna het hele programma staat op voorraad. De prijzen zijn gedaald, met name de douchewanden kennen, vanwege de uitbreiding in voorraad, een enorme prijsverlaging. Het mag uniek genoemd worden dat een partij als LoooX zoveel op voorraad heeft. In deze tijd komt dat niet veel voor. Met name voor de landelijk opererende groothandel is dit een uitkomst.

Met de instrumenten die LoooX nu biedt, hebben wij alle vertrouwen in de toekomst.

 


BLADER OP MERK

BLADER OP PRODUCTGROEP

Andere bezoekers bekeken ook

Meer producten van LoooX


Toon meer producten

Meld je aan voor de nieuwsbrief



test